ESCRITA E ORALIDADE DUAS PROGRESSÕES PARALELAS PARA UM DESENVOLVIMENTO COMUM
DOI:
https://doi.org/10.5380/rvx.v2i0.2006.5443Keywords:
língua, ensino, leituraAbstract
O ensino da leitura pode ter o mesmo peso que o ensino da opralidade no ensino de uma língua estrangeira. O artigo aborda a necessidade de uma progressão também para o estudo dos textos.
Downloads
How to Cite
Cherem, L. P. (2006). ESCRITA E ORALIDADE DUAS PROGRESSÕES PARALELAS PARA UM DESENVOLVIMENTO COMUM. Revista X, 2(0.2006). https://doi.org/10.5380/rvx.v2i0.2006.5443
Issue
Section
Articles
License
The authors retain copyright of all works published by Revista X.
Revista X publishes articles under the Creative Commons — Attribution 4.0 International — CC BY 4.0 license.
The non-exclusive distribution of online papers through institutional and pre-print repositories is hereby authorized.
The author’s style shall be maintained after regulatory, orthographic, grammatical, and layout corrections undertaken during the editorial process.

