OPINIONS AND ATTITUDES OF CONSUMERS RELATED TO THE PURCHASE OF POTATOES AND REPERCUSSION ON THE OFFER OF FRENCH CULTIVARS

Autores

  • RITA DE CÁSSIA RIBEIRO Universidade Federal de Minas Gerais - MG
  • HELENA MARIA PINHEIRO SANT'ANA Universidade Federal de Viçosa - MG
  • JOAQUIM GONÇALVES DE PÁDUA Universidade Federal de Minas Gerais - MG
  • JOSÉ BENÍCIO PAES CHAVES Universidade Federal de Viçosa - MG

DOI:

https://doi.org/10.5380/cep.v31i1.32655

Palavras-chave:

POTATO, CONSUMER BEHAVIOR, FOCUS GROUP.

Resumo

ARTIGO RITA DE CÁSSIA

Downloads

Publicado

2013-07-18

Como Citar

RIBEIRO, R. D. C., SANT’ANA, H. M. P., DE PÁDUA, J. G., & CHAVES, J. B. P. (2013). OPINIONS AND ATTITUDES OF CONSUMERS RELATED TO THE PURCHASE OF POTATOES AND REPERCUSSION ON THE OFFER OF FRENCH CULTIVARS. Boletim Do Centro De Pesquisa De Processamento De Alimentos, 31(1). https://doi.org/10.5380/cep.v31i1.32655

Edição

Seção

Artigos